Κυριακή 24 Μαΐου 2009

Νίκη Τίτλου για Button

Μεγάλος νικητής στο Monaco ήταν ο J.Button με την Brawn GP, δείχνοντας πως δύσκολα θα χάσει το φετινό πρωτάθλημα. Την τελευταία φορά που ένας οδηγός είχε πέντε νίκες στους πρώτους έξι αγώνες, κατάφερε και πήρε άνετα το πρωτάθλημα. Και φυσικά, ο οδηγός αυτός ήταν ο M.Schumacher. Πίσω από τον Button, ήταν ο Rubens Barrichello που ολοκλήρωσε τον νέο θρίαμβο της Βρετανικής ομάδας. Την τρίτη θέση κατέκτησε ο Raikkonen με την Ferrari να δείχνει ιδιαίτερα ανεβασμένη. Ας δούμε τον live σχολιασμό του αγώνα :

Η εκκίνηση ήταν πολύ καθαρή με τον Raikkonen να «κοιμάται» στην εκκίνηση και να χάνει την θέση του από τον Barrichello ενώ και ο Massa έχασε τη θέση του έστω και προσωρινά από τον Rosberg. Με τη συμπλήρωση του πρώτου γύρου, οι δύο Brawn GP είχαν ξεφύγει 2,5 δευτερόλεπτα από τον τρίτο Raikkonen, ενώ ο Hamilton ήταν στην 19η θέση, καθώς αναγκάστηκε να αλλάξει κιβώτιο πριν τον αγώνα και πήρε την προβλεπόμενη ποινή των πέντε θέσεων.

Πιο πίσω, ο Vettel έδειχνε να πηγαίνει πιο αργά από τους Massa και Rosberg, ωστόσο η προσπάθεια του Βραζιλιάνου για προσπέρασμα είχε ως αποτέλεσμα να αναγκαστεί να κόψει δρόμο για να μην τρακάρει με τον Γερμανό, στην συνέχεια άφησε το πόδι από το γκάζι για να ξαναπέρασει ο Vettel, ωστόσο ο Rosberg που καραδοκούσε, πέρασε σε μια όχι και τόσο fair κίνηση τον οδηγό της Ferrari. Πίσω από αυτή την τριάδα, κόλλησαν οι Kovalainen, Webber και Alonso. Ήταν φανερό ότι ο Vettel είχε πρόβλημα και έχασε τη θέση του από τους Rosberg και Massa, ενώ στον επόμενο γύρο μπήκε στα pits για αλλαγή ελαστικών και ίσως στρατηγικής, καθώς απ’ ότι φάνηκε έβαλε την πιο σκληρή, από τις δύο γόμες ελαστικών.

Για τις πιο πίσω θέσεις, ο Buemi «καβάλησε» τον Piquet, με αποτέλεσμα να αναγκαστούν να εγκαταλείψουν τον αγώνα, ενώ και ο Hamilton είχε μια επαφή με την BMW του Kubica χωρίς σοβαρές επιπτώσεις.

Και ενώ γίνονταν όλα αυτά, ο Barrichello έχανε χρόνο (με πολύ μαλακά ελαστικά) και ο Raikkonen (με τα πιο σκληρά) το εκμεταλλεύτηκε κολλώντας πίσω από τον Βραζιλιάνο, την ώρα που ο Button πήγαινε ολοταχώς για άλλη μια νίκη, αυξάνοντας τη διαφορά του από τον δεύτερο.

Τα προβλήματα για τον Vettel τελείωσαν όταν ο νεαρός Γερμανός «κοπάνησε» την Red Bull στα ελαστικά και έτσι αναγκάστηκε να εγκαταλείψει και αυτός τον αγώνα απογοητεύοντας τους οπαδούς του. Την ίδια ώρα, ο Webber πετούσε με την άλλη Red Bull δείχνοντας ότι το πρόβλημα ήταν στον οδηγό και όχι στο αυτοκίνητο.

Με την ολοκλήρωση του πρώτου ανεφοδιασμού, όλοι οι οδηγοί «πέταξαν» τα πολύ μαλακά ελαστικά και έβαλαν τα πιο σκληρά (μαλακά) καθώς απ’ ότι φάνηκε, έχαναν αρκετό χρόνο σε σχέση με τους οδηγούς με τα σκληρότερα ελαστικά.

Ο δεύτερος ανεφοδιασμός δεν έφερε ανακατατάξεις στον αγώνα, με τις ομάδες να προτιμούν την πιο σκληρή γόμα ελαστικών ενώ ο Trulli και ο Fisichella έκαναν το μοναδικό τους pit stop στον 53ο γύρο την ώρα που ο Glock μπήκε στον 58ο γύρο για ανεφοδιασμό και αλλαγή ελαστικών.

Στη συνέχεια του αγώνα, πέραν του τρακαρίσματος του Kovalainen, δεν έγινε κάτι το συγκλονιστικό, με αποτέλεσμα να βλέπουμε ίσως τον πιο βαρετό αγώνα της χρονιάς. Οι Ferrari πήγαιναν πιο γρήγορα από ποτέ, η Toyota και η BMW ολοκλήρωσαν ένα κάκιστο τριήμερο, ενώ οι Brawn GP (απ)έδειξαν για άλλη μια φορά ότι είναι το πρώτο φαβορί για το πρωτάθλημα τόσο των οδηγών, όσο και των κατασκευαστών.

Υγ. 1: Το επόμενο GP θα γίνει στην Τουρκία, το Σαββατοκύριακο των Ευρωεκλογών. Επειδή θα βρίσκομαι εκτός Αθηνών πιθανότατα να μην έχω πρόσβαση internet, ωστόσο θα προσπαθήσω να δω τον αγώνα και τις κατατακτήριες δοκιμές, και να γράψω δυο λόγια μέσω 3G από το κινητό μου. Αν δεν τα καταφέρω, τότε την Τρίτη 9/6 θα κάνω τα σχόλιά μου για τον αγώνα.

Υγ. 2: Η μετάδοση του αγώνα τόσο από το Ελληνικό κανάλι, όσο και από τα ξένα δορυφορικά από τα οποία παρακολουθώ τους αγώνες, ήταν περίπου 2 λεπτά «πίσω», καθώς την ώρα που ο Vettel είχε δεχτεί προσπεράσματα από Rosberg, Massa και το έβλεπα στα live timing, εμείς βλέπαμε τον Γερμανό να βρίσκετε ακόμα μπροστά τους !


Δεν υπάρχουν σχόλια: