
Οι αρνητικοί πρωταγωνιστές του αγώνα ήταν πολλοί. Οι δυο Toyota αν και μέχρι σήμερα είχαν δείξει ότι είναι ανταγωνιστικές, στην Κίνα δεν κατάφεραν τίποτα, απογοητεύοντας τους οπαδούς της. Άλλος ένας καταστροφικός αγώνας και για τις δυο Ferrari. Ο Massa αν και ανέβηκε μέχρι την τρίτη θέση, τελικά εγκατέλειψε μάλλον από πρόβλημα στο κιβώτιο, ενώ και ο Raikkonnen δεν κατάφερε να βαθμολογηθεί. Ελαφρά βελτιωμένος ο Hamilton και ο Kovalainen με την McLaren αλλά σε καμία περίπτωση δεν έδειξαν ικανοί για κάτι καλύτερο από την 5η και 6η θεση.
Ακολουθεί ο σχολιασμός την ώρα που γινόταν ο αγώνας.
Λίγα λεπτά πριν την εκκίνηση
Τα ελαστικά βαριάς βροχής επέλεξαν όλοι οι πιλότοι, καθώς η βροχή ήταν έντονη στην Shanghai. Θεωρητικά, περιμένουμε από τον Vettel να «χορέψει» στην βροχή, όπως έκανε πέρυσι στην βρεγμένη Monza που του έδωσε την πρώτη και μοναδική νίκη της καριέρας του. Και ενώ στον ANT1 έχουμε διαφημίσεις, στο RTL βλέπουμε ότι ο αγώνας θα αρχίσει πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας… Δυστυχώς, συμπληρώνω εγώ, καθώς η μισή ομορφιά ενός αγώνα, είναι η εκκίνησή του.
Γυρος 51/56
Ο Sutil και ο Rosberg είναι οι πρώτοι που μπαίνουν για pit stop και προφανώς για αλλαγή στρατηγικής, την ώρα που το αυτοκίνητο ασφαλείας είναι ακόμα στην πίστα. Η εικόνα από την αίθουσα των αγωνοδικών, μόνο προβληματισμό μπορεί να μας δώσει. Ελπίζω να μην διακοπεί και αυτός ο αγώνας.
Γύρος 49/56
Ο Alonso μπαίνει στα pits για ανεφοδιασμό και αλλαγή στρατηγικής, και την ίδια ώρα βλέπουμε την ειδοποίηση ότι το safety car θα μείνει για άλλον έναν γύρο και μετά θα έχουμε αγώνα. Μάλλον άτυχος ο Ισπανός.
Γύρος 48/56
Επιτέλους αγώνας. Οι δυο RBR είναι στην κορυφή, ακολουθούν οι δυο Brawn. Δεν φαίνεται να έχει συμβεί κάποιο ατύχημα κατά την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου. Φοβερό το προσπέρασμα του Hamilton στον Raikkonnen. Ο οδηγός της Ferrari δεν κατάφερε να επανακτήσει τη θέση του. Ο Raikkonnen παραπονέθηκε για προβλήματα στον κινητήρα.
Γύρος 46/56
Ο Hamilton δείχνει να πετάει στη βροχή. Έχει φτάσει ήδη στην 5η θέση πατώντας ακόμα και πάνω στα kerbs. Ένα γύρο αργότερα, έχασε τον έλεγχο, έκανε τετ-α-κε και έπεσε στην 10η θέση.
Γύρος 42/56
Ο Webber μπαίνει για ανεφοδιασμό, την ίδια ώρα ο Massa ανεβαίνει στην 6η θέση με θεαματικές προσπεράσεις, ενώ και ο Hamilton προσπαθεί με κάθε τρόπο να επανακτήσει τις χαμένες θέσεις ξαναπερνώντας τον Raikkonnen. Έναν γύρο αργότερα, μπήκε στα pits και ο Vettel.
Γύρος 39/56
Το πλάνο δείχνει τον Trulli να μην έχει πίσω πτέρυγα, τον Kubica να είναι στα pits και να αλλάζει την εμπρός πτέρυγα. Λιγο αργότερα είδαμε και την αιτία. Ο Πολωνός «καβάλησε» τον Ιταλό. Έναν γύρο αργότερα, μπαίνει αυτοκίνητο ασφαλείας το οποίο ουσιαστικά καταστρέφει τον αγώνα όσων δεν είχαν προλάβει να ανεφοδιαστούν. Αμέσως στη μνήμη μου έρχεται η σκηνή όπου πριν από αρκετά χρόνια, ο Ολλανδός Jos Verstapen «καβαλάει» τον Mika Hakkinen και ενώ ο πρώτος ήταν ήδη έναν γύρο πίσω. Όποιος θυμάται σε πια πίστα ήταν, ας μας το γράψει σε ένα σχόλιο. Κατά τη διάρκεια της παρουσίας του SC στον αγώνα, είδαμε (στο RTL λογω διαφημίσεων), τον Buemi να έχει επαφή με τον Vettel και να υπάρχουν κάποια θραύσματα στην πίστα και τον Massa, παρότι πήγαινε καλά και είχε ανέβει μέχρι την τρίτη θέση, να σταματάει στην άκρη της πίστας. Από το replay φάνηκε ότι υπήρξε πρόβλημα με το κιβώτιο.
Γύρος 34/56
Το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε από τον αγώνα και η κατάταξη έχει ως εξής :
Vettel, Button, Webber, Raikkonnen, Hamilton, Barrichello, Kovalainen, Buemi. Πολύ γρήγορα, ο Hamilton προσπέρασε εντυπωσιακά για τρίτη φορά σήμερα τον Raikkonnen.
Γύρος 27/56
Ο Sebastian Vettel, αγαπημένος οδηγός του συντάκτη, δείχνει να μην έχει αντίπαλο στη βροχή. Ο νεαρός οδηγός έχει διαφορά 11 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Mark Webber επίσης με RBR. Η μάχη ανάμεσα σε Button και Webber είναι συγκλονιστική. Ο ένας περνάει τον άλλον είτε στα ίσια, είτε εκμεταλλευόμενος τα λάθη του άλλου. Επωφελημένος από αυτή την μάχη είναι ο Vettel που στον γύρο 24/56 έχει εκτοξεύσει τη διαφορά στα 17.6 δευτερόλεπτα πηγαίνοντας ολοταχώς για την καρό σημαία.
Γύρος 16/56
Μεγάλο προσπέρασμα του Vettel στον Button, παρά το γεγονός ότι ο βρετανός θα έμπαινε στον επόμενο γύρο στα pits. Πάστα μεγάλου οδηγού από τον νεαρό Γερμανό. Στον ίδιο γύρο, ο Rosberg μπήκε στα pits και έβαλε τα ενδιάμεσα λάστιχα ρισκάροντας, και φαίνεται στους δύο πρώτους του γύρους ότι κινείται πιο γρήγορα απ’ ότι πριν. Ωστόσο υπολείπεται σχεδόν δύο δευτερόλεπτα από τους πρωτοπόρους.
Γύρος 5/56
Μεγάλος άτυχος ο Sutil που ενώ βρισκόταν στην 7η θέση, έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου και το διέλυσε πάνω στα προστατευτικά ελαστικά. Ευτυχώς δεν υπήρξε SC.
Γύρος 0/56
Τεράστια νίκη για τον Sebastian Vettel. Ολοκληρώθηκε ο θρίαμβος για τις RBR με τον Webber να κερδίζει στα ίσια από τον Button την δεύτερη θέση, αφήνοντας τον Βρετανό στην τρίτη θέση.
Υγ1. Χάθηκε ο Nakajima από την πίστα. Παρακαλούνται όσοι γνωρίζουν κάτι περισσότερο να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες αρχές
Υγ2. Το quiz της χρονιάς : Πόσα τετ-α-κε πρέπει να κάνει ο Hamilton για να μάθει να μην πατάει πάνω στα kerb όταν βρέχει ;
Υγ3. Η κρίση φαίνεται ότι χτύπησε και το γερμανικό κανάλι που προανέφερα, καθώς τα προηγούμενα χρόνια, σε κάθε αγώνα υπήρχε πολυμελής αποστολή με δημοσιογράφους σε διάφορα σημεία και ζωντανή αναμετάδοση εικόνων και συνεντεύξεων από την κάμερα του RTL, και μόνιμο σχολιαστή τον μεγάλο Niki Lauda. Φέτος, τουλάχιστον σε αυτό το GP, είναι όλοι μαζεμένοι σε ένα studio στη Γερμανία, μοιράζοντας αυτοκίνητα σε τυχερούς με SMS…

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου