Κυριακή 10 Μαΐου 2009

Άπιαστος (και πάλι) ο Button

Μετά από έναν σχετικά ήρεμο αγώνα, ο Button με την εντυπωσιακή Brawn GP είδε πρώτος την καρό σημαία ενώ πίσω του τον ακολούθησε ο Barrichello. Tο βάθρο συμπλήρωσε ο Mark Webber με την Red Bull Έτσι στη βαθμολογία του παγκοσμίου πρωταθλήματος, προηγείται ο Βρετανός με 41 βαθμούς, και τον ακολουθεί κατά πόδας ο Barrichello με 27 βαθμούς. Στην βαθμολογία των κατασκευαστών, η Brawn είναι στους 68 βαθμούς και πιο πισω η Red Bull στους 38.5 !

Η εκκίνηση ήταν επεισοδιακή, με τις δύο Toro Rosso να συγκρούονται, ενώ πάνω τους έπεσε ο Sutil. Νωρίτερα, ο Trulli είχε πέσει πάνω στον οδηγό της Force India και το Safety Car μπήκε αμέσως στην πίστα. Μπροστά, ο Massa αξιοποιώντας το KERS, ανέβηκε στην τρίτη θέση, ενώ ο Vettel έχασε τη θέση του και από τον Barrichello που κατάφερε να περάσει και τον Button ανεβαίνοντας στην πρώτη θέση. Καλή εκκίνηση έκανε και ο Raikkonen που ανέβηκε μέχρι τη 10η θέση, πριν τη συμπλήρωση του πρώτου γύρου.

Όταν έφυγε το αυτοκίνητο ασφαλείας, οι δύο Brawn GP έφυγαν μπροστά και άρχισαν σιγά σιγά να χάνονται από το οπτικό πεδίο του τρίτου Massa. Πιο πίσω, ο Kovalainen είχε μηχανικά προβλήματα με την McLaren και εγκατέλειψε τον αγώνα.

Πρώτος στα pits μπήκε ο Glock και τον ακολούθησαν στον επόμενο γύρο ο Button και ο Alonso. Την ίδια στιγμή, ο Raikkonen που πίεζε το μονοθέσιο του για αρκετή ώρα προσπαθώντας να περάσει τον Heidfeld, εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα. Ο Barrichello ήταν ο επόμενος από τους πρωτοπόρους που ανεφοδιάστηκε σε 6.7 δευτερόλεπτα του επέτρεψε να πάρει μια διαφορά ασφαλείας από τον Button. Ο Massa και ο Vettel μπήκαν ταυτόχρονα στα pits, έκαναν τον ίδιο χρόνο, και βγήκαν με την σειρά που μπήκαν.

O πρωτοπόρος μέχρι εκείνο το σημείο (γύρος 35/66), Barrichello, άλλαξε στρατηγική και επέλεξε (ο Brawn φυσικά) να πάει σε τρία pit stop, έτσι ώστε να καταφέρει να φέρει τον Button μπροστά από τον Βραζιλιάνο, και τα κατάφερε. Έχοντας πλέον και οι δύο έναν ακόμα ανεφοδιασμό, ο Button ήταν περίπου 9 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Barrichello, και γυρνούσε με ρυθμό 0.3 – 0.4 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα στο γύρο.

Στους 23 γύρους πριν το τέλος του αγώνα, ο Massa και ο Vettel μπήκαν και πάλι ταυτόχρονα, και βγήκαν στις ίδιες θέσεις, καθώς οι άνθρωποι της Red Bull έκαναν πιο αργό χρόνο απ’ αυτόν των ανθρώπων της Ferrari. O Barrichello μπήκε για τρίτη φορά στα pits, έκανε χρόνο 6.1 δευτερόλεπτα και βγήκε καθαρά στη δεύτερη θέση πίσω από τον Button με διαφορά περίπου στα 7 δευτερόλεπτα και έτσι το σχέδιο του Ross Brawn βγήκε 100%. Πιο πίσω, ο Massa έχασε από την στρατηγική της ομάδας του την τρίτη θέση, από τον Mark Webber που ανέβηκε σε θέση βάθρου.

Στους τελευταίους γύρους, ο Vettel είχε κολλήσει πίσω από τον Massa, και ακούσαμε από την ενδοεπικοινωνία, ότι είχε πρόβλημα με τα καύσιμα, καθώς αυτός που λαμβάνει τις αποφάσεις στην Ferrari, του έβαλε λιγότερα καύσιμα απ’ όσα χρειαζόταν για να τερματίσει. Ο Βραζιλιάνος οδηγός της Ferrari έκανε ότι μπορούσε για να οδηγεί «οικονομικά». Μόλις τέσσερις γύρους πριν το τέλος, ο Massa άφησε τον Vettel να προσπεράσει, προκειμένου να μην πιέσει άλλο το μονοθέσιο για να τον φτάσουν τα καύσιμα. Λιγα μέτρα πριν το τέλος, ο Alonso πέρασε τον Massa που τελικά κατάφερε να τερματίσει με τις …αναθυμιάσεις ! Τι ντροπή για την Ferrari !! Πιο πίσω, ο Glock από τη 10η θέση είχε κολλήσει πίσω από τον Hamilton αλλά δεν κατάφερε να περάσει. Την οκτάδα συμπλήρωσαν οι Heidfeld (7) και Rosberg (8).



Δεν υπάρχουν σχόλια: