Ο Lewis Hamilton με την αναγεννημένη McLaren Mercedes, ήταν ο μεγάλος νικητής στο Ουγγρικό GP που τελείωσε πριν λίγο. Ο Βρετανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής εκμεταλλεύτηκε τόσο το σύστημα KERS που δουλεύει άριστα στο μονοθέσιο της McLaren από την αρχή της σεζόν, όσο και τα τεχνικά προβλήματα που παρουσιάστηκαν στους βασικούς του αντιπάλους και έφτασε άξια στην πρώτη του νίκη για φέτος. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Raikkonen και Webber.Ο Poleman, Fernando Alonso άντεξε στην πρώτη θέση μέχρι τον πρώτο ανεφοδιασμό, όπου και ήρθε η καταστροφή. Πριν ολοκληρωθεί η αλλαγή ελαστικών, ο «σηματορός» έδωσε εντολή στον Alonso να φύγει. Το αποτέλεσμα ήταν να φύγει εντελώς ο εμπρός δεξιός τροχός και ο Alonso λίγο αργότερα να εγκαταλείπει τον αγώνα.
Πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Vettel λίγο μετά τον πρώτο του ανεφοδιασμό, καθώς ο Vettel φώναζε «something is broken, something is broken». Λίγο αργότερα, ξαναμπήκε στα pits για να του αλλάξουν εμπρός πτέρυγα, ωστόσο δεν ήταν αρκετό, και δυο γύρους μετά, ο Γερμανός εγκατέλειψε τον αγώνα. Απ’ ότι φάνηκε και από τους καπνούς που έβγαιναν από το πίσω μέρος, ενδεχομένως να υπήρχε κάποιο θέμα με την πίσω ανάρτηση ή με το κιβώτιο ταχυτήτων. Είναι κάτι που θα το μάθουμε προφανώς από αύριο. Την τιμή της ομάδας έσωσε ο Mark Webber που πήρε την τρίτη θέση.
Πιο πίσω, οι δύο Brawn GP έδειχναν να έχουν «ξεφουσκώσει» για τα καλά πλέον, με τον Barrichello να βρίσκεται εκτός βαθμών, ενώ ο Button κατάφερε να κερδίσει δύο μόλις βαθμούς !
Στην κορυφή είχαμε επιτέλους μια μάχη από τα παλιά. McLaren και Ferrari πάλεψαν μέχρι τον δεύτερο ανεφοδιασμό για την νίκη, με τον Φινλανδό Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2007 να είναι ταχύτερος από τον Hamilton σε αρκετά σημεία του αγώνα, ωστόσο ο Βρετανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2008 κατάφερε και πήρε μια πολύτιμη νίκη.
Κατά τα λοιπά, ο Rosberg σε άλλον έναν αγώνα ήταν μέσα στους βαθμούς κάνοντας έναν ήρεμο και αθόρυβο αγώνα, ενώ ο rookie, J. Alguersuari κατάφερε να περάσει μόνο τον ομόσταυλό του, Sebastian Buemi. Εξαιρετική επίδοση για έναν οδηγό που μπήκε πρώτη φορά σε Formula 1 τέσσερις μέρες πριν τον αγώνα ! Οι BMW συνέχισαν να πελαγοδρομούν, ενώ οι Toyota κατάφεραν να κερδίσουν μερικούς βαθμούς.
Έτσι όπως έχουν τα πράγματα πλέον, θεωρώ ότι φέτος ο παγκόσμιος πρωταθλητής θα έχει ίσως τους λιγότερους βαθμούς στην ιστορία της F1 (με 17-18 αγώνες ανά σεζόν και με σύστημα βαθμολόγησης 10-8-6). Η Brawn GP δείχνει να «ξεφουσκώνει», η Red Bull Racing αντιμετωπίζει προβλήματα …νεότητας σε συνθήκες πρωταθλητισμού, ενώ η McLaren εδώ και τρία GP φαίνεται ότι επιστρέφει εκεί που ανήκει. Στην κορυφή. Το ίδιο, αλλά σε μικρότερο βαθμό, μπορούμε να πούμε και για την Ferrari, που μετά τους καταστροφικούς πρώτους αγώνες, βελτιώνεται αργά αλλά σταθερά από αγώνα σε αγώνα, και σήμερα για πρώτη φορά έδειξε ότι μπορεί να διεκδικήσει κάποια νίκη.

Πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Vettel λίγο μετά τον πρώτο του ανεφοδιασμό, καθώς ο Vettel φώναζε «something is broken, something is broken». Λίγο αργότερα, ξαναμπήκε στα pits για να του αλλάξουν εμπρός πτέρυγα, ωστόσο δεν ήταν αρκετό, και δυο γύρους μετά, ο Γερμανός εγκατέλειψε τον αγώνα. Απ’ ότι φάνηκε και από τους καπνούς που έβγαιναν από το πίσω μέρος, ενδεχομένως να υπήρχε κάποιο θέμα με την πίσω ανάρτηση ή με το κιβώτιο ταχυτήτων. Είναι κάτι που θα το μάθουμε προφανώς από αύριο. Την τιμή της ομάδας έσωσε ο Mark Webber που πήρε την τρίτη θέση.
Πιο πίσω, οι δύο Brawn GP έδειχναν να έχουν «ξεφουσκώσει» για τα καλά πλέον, με τον Barrichello να βρίσκεται εκτός βαθμών, ενώ ο Button κατάφερε να κερδίσει δύο μόλις βαθμούς !
Στην κορυφή είχαμε επιτέλους μια μάχη από τα παλιά. McLaren και Ferrari πάλεψαν μέχρι τον δεύτερο ανεφοδιασμό για την νίκη, με τον Φινλανδό Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2007 να είναι ταχύτερος από τον Hamilton σε αρκετά σημεία του αγώνα, ωστόσο ο Βρετανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2008 κατάφερε και πήρε μια πολύτιμη νίκη.
Κατά τα λοιπά, ο Rosberg σε άλλον έναν αγώνα ήταν μέσα στους βαθμούς κάνοντας έναν ήρεμο και αθόρυβο αγώνα, ενώ ο rookie, J. Alguersuari κατάφερε να περάσει μόνο τον ομόσταυλό του, Sebastian Buemi. Εξαιρετική επίδοση για έναν οδηγό που μπήκε πρώτη φορά σε Formula 1 τέσσερις μέρες πριν τον αγώνα ! Οι BMW συνέχισαν να πελαγοδρομούν, ενώ οι Toyota κατάφεραν να κερδίσουν μερικούς βαθμούς.
Έτσι όπως έχουν τα πράγματα πλέον, θεωρώ ότι φέτος ο παγκόσμιος πρωταθλητής θα έχει ίσως τους λιγότερους βαθμούς στην ιστορία της F1 (με 17-18 αγώνες ανά σεζόν και με σύστημα βαθμολόγησης 10-8-6). Η Brawn GP δείχνει να «ξεφουσκώνει», η Red Bull Racing αντιμετωπίζει προβλήματα …νεότητας σε συνθήκες πρωταθλητισμού, ενώ η McLaren εδώ και τρία GP φαίνεται ότι επιστρέφει εκεί που ανήκει. Στην κορυφή. Το ίδιο, αλλά σε μικρότερο βαθμό, μπορούμε να πούμε και για την Ferrari, που μετά τους καταστροφικούς πρώτους αγώνες, βελτιώνεται αργά αλλά σταθερά από αγώνα σε αγώνα, και σήμερα για πρώτη φορά έδειξε ότι μπορεί να διεκδικήσει κάποια νίκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου