Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

Hamilton by night

Ο Lewis Hamilton ήταν ο μεγάλος νικητής στο νυχτερινό αγώνα της Σιγκαπούρης, κερδίζοντας ίσως την ευκολότερη νίκη του για φέτος. Ο Βρετανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής ξεκίνησε πρώτος, έστριψε πρώτος και δεν απειλήθηκε παρά ελάχιστα από τον Vettel που ...αυτοκτόνησε και έμεινε εκτός βαθμών. Την δεύτερη θέση κατέκτησε ο Timo Glock με την Toyota ενώ τρίτος βρέθηκε ο Alonso κάνοντας έναν αθόρυβο αγώνα.

Η εκκίνηση ήταν όπως πάντα εντυπωσιακή. Ο Vettel δεν έκανε καλή εκκίνηση (μόνο ο τηλεσχολιαστής είδε καλή εκκίνηση του Γερμανού) και έχασε τη θέση του από τον Rosberg και προσωρινά από τον Alonso. Ο Ισπανός πετάχτηκε εντυπωσιακά και ανέβηκε μέχρι την τρίτη θέση, ωστόσο λίγο αργότερα ο Vettel ξανακέρδισε τη θέση του, ενώ τον πέρασε και ο Webber με ενα εντυπωσιακό προσπέρασμα από την εξωτερική. Λίγο αργότερα, ο Αυστραλός αναγκάστηκε να ...επιστρέψει τις θέσεις σε Glock και Alonso, καθώς οταν τους προσπέρασε είχε βγει εκτός πίστας. Εντυπωσιακή ήταν και η εκκίνηση του Glock με την Toyota, που ανέβηκε στην τέταρτη θέση. Στην κορυφή, ο Hamilton είχε αρχίζει να ξεφεύγει μπροστά...

Οι πρώτοι ανεφοδιασμοί ξεκίνησαν με τον Vettel να μπαινει πρώτος ενώ τον ακολούθησε ο Rosberg. Ο οδηγός της Williams έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου κατά την έξοδο από τα pits με αποτέλεσμα να βγει έξω από τα κέρμπς και να πατήσει στην λευκή γραμμή που οριοθετεί το "διαδρομο" των pits. Ο Γερμανός δεν γλίτωσε την ποινή. Λιγο αργότερα, ο Sutil προσπάθησε να περάσει μια Toro Rosso, έχασε τον έλεγχο ενώ ο επερχόμενος Heidfeld έπεσε πάνω του γεμίζοντας θραύσματα την πίστα. Το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε αμέσως και έτσι οι διαφορές μηδενίστηκαν. Όσοι δεν είχαν προλάβει να κάνουν pit stop μπήκαν άμεσα για ανεφοδιασμό και αλλαγή ελαστικών, ωστόσο δεν άλλαξαν οι ισορροπίες.

Ενα περιστατικό στα pits θύμισε στιγμές από το περσινό φιάσκο της Ferrari και του Massa στο συγκεκριμένο GP. Τότε, ο Βραζιλιάνος οδηγός πήρε το πράσινο φως από τα paddoc της Ferrari για να φύγει από τα pit stop, την στιγμή που οι ανεφοδιαστές έβαζαν καύσιμο στο μονοθέσιο. Το αποτέλεσμα το θυμάστε όλοι. Ο Massa ξήλωσε την μάνικα, παρέσειρε έναν μηχανικό του, ενώ πριν σταματήσει στην έξοδο των pits, παραλίγο να συγκρουστεί με άλλο μονοθέσιο. Σήμερα, ο Alguesuari μιμήθηκε τον Felipe Massa. Ο Ελβετός έφυγε από τα pits και πήρε μαζί του την μάνικα ανεφοδιασμού, ευτυχώς όμως, χωρίς τραυματισμούς αυτή τη φορά. Η διαφορά είναι πως πέρυσι, ο αυτόματο σύστημα της Ferrari είχε ανάψει πράσινο στον Massa για να φύγει, ενώ σήμερα, ο lolipop man δεν είχε κάνει σήμα στον Ελβετό να ξεκινήσει, οπότε το λάθος χρεώνεται 100% στον οδηγό της Toro Rosso

Όταν έφυγαν απο την πίστα SC και Rosberg, ο Vettel άρχισε να πιέζει τον Hamilton "μαζεύοντας" συνεχώς τη διαφορά, ωστόσο τα λιγοστά σημεία προσπεράσματος, αλλά και το KERS που διαθέτει η McLaren έκαναν αδύνατο το προσπέρασμα από τον Γερμανό. Πιο πίσω, Button και Barrichello ήταν μέσα στους βαθμός, με τον Βραζιλιάνο να είναι μπροστά από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας του πρωταθλήματος.

Ο Vettel μπήκε και πάλι πρώτος για τον δεύτερο ανεφοδιασμό, με τους μηχανικούς του να κάνουν 8.4 δευτερόλεπτα, ωστόσο ο Γερμανός βιαζόταν πολύ να ξαναμπεί στην πίστα, με αποτέλεσμα να δεχτεί ποινή drive through για υπέρβαση ορίου ταχύτητας μέσα στο pit lane. Έτσι, ο Γερμανός δεν έχασε απλά την ευκαιρία να παλέψει για τη νίκη στη Σιγκαπούρη, αλλά του διέγραψε και τις ελάχιστες ελπίδες που είχε για να τον τίτλο.

Έτσι λοιπόν, ο Hamilton έφτασε σε μια άνετη νίκη, ενώ ο Glock έκανε τον αγώνα της ζωής του και ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. Οσο για τις Ferrari ? Χαμένες μεσα στην πιστα, εκτός βαθμών και οι δύο οδηγοί απογοητεύοντας τους απανταχού tifosi

Το επόμενο Σαββατοκύριακο έχουμε αγώνα από την Ιαπωνία αλλά και εκλογές. Και επειδή θα βρίσκομαι εκτός Αθηνών και χωρίς πρόσβαση στο Internet, το Review του αγώνα θα αναρτηθεί την Δευτέρα, 5/10/2009

υγ. Το γεγονός οτι ο Rosberg δεν μπήκε για το drive through penalty την στιγμή που βγήκε το safety car από την πίστα, αγνοώντας την εντολή από την ομάδα του, μας κάνει να πιστεύουμε οτι έγινε εσκεμμένα από τον Γερμανό, για να βοηθήσει τον μελλοντικό του team mate του, που κατά 99,9% θα είναι ο Lewis Hamilton.




Δεν υπάρχουν σχόλια: