
Κατ αρχήν, η FIA έβγαλε απόφαση για τους αεροδυναμικούς διαχύτες που χρησιμοποιούν οι Brawn, Toyota και Williams. Και η απόφαση ήταν πως δεν παρανόμησαν οι ομάδες. Έτσι λοιπόν, οι Ferrari, BMW, RBR, STR καλούνται τώρα να αλλάξουν άρδην τον αεροδυναμικό τους σχεδιασμό για να μπορέσουν να φτιάξουν και να εκμεταλλευτούν αυτό το βοήθημα που πλέον είναι και με τη βούλα νόμιμο. Κάτι σαφώς πολύ δύσκολο καθώς βρισκόμαστε ήδη σε αγωνιστική περίοδο, οι δοκιμές εξέλιξης απαγορεύονται φέτος, ενώ η χρήση των αεροδυναμικών σηράγγων ελέγχεται από τη FIA για το πόσες ώρες θα λειτουργήσουν μέσα στην αγωνιστική χρονιά.
Η δεύτερη σημαντικότατη αλλαγή είναι η αποχώρηση του Ron Dennis από τη θέση του executive director της McLaren Mercedes. Μια είδηση που δεν έπεσε ακριβώς ως βόμβα, ωστόσο προβλημάτισε η χρονική περίοδος που έγινε. Ο Ron Dennis κατηγορήθηκε για το μεγάλο σκάνδαλο υποκλοπής στοιχείων πριν 2 χρόνια, ενώ και φέτος πρωταγωνίστησε στην προσπάθεια παραπλάνησης της FIA και των αγωνoδικών στη Μελβούρνη. Η υπόθεση δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα. Μπορεί ο Hamilton και η McLaren να μηδενίστηκαν σε εκείνο τον αγώνα, ωστόσο περιμένουμε ακόμη την απόφαση για την περαιτέρω τιμωρία της βρετανικής ομάδας. Μήπως ο Dennis ξέρει κάτι παραπάνω για την νεα τιμωρία που αναμένεται και αποφάσισε να φύγει από μόνος του πριν τον διώξουν ; Ποιος ξέρει…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου