
Ο πρώτος αγώνας που έγινε στην πίστα του Σεπάνγκ βρίσκεται πίσω στο 1999 με τις μοτοσικλέτες του Moto GP να εγκαινιάζουν την άσφαλτο πέντε μήνες πριν γίνει Grand Prix της Formula 1. Θεωρείται ως μία από τις πιο σύγχρονες πίστες με κύριο χαρακτηριστικό της τη διπλή εξέδρα με το εκπληκτικό στέγαστρο.
Οι οδηγοί λατρεύουν την συγκεκριμένη πίστα αφού πρόκειται για μία από τις πιο μεγάλες σε πλάτος και τα προσπεράσματα έχουν την τιμητική τους σε μία πίστα που αποτελείται από 15 στροφές και 8 ευθείες.
Μοναδικό “παράπονο” των πιλότων και στοιχείο που τους κάνει να “αγαπούν” την πίστα είναι οι μεγάλες και απότομες αλλαγές της ταχύτητας με τα “G” να χτυπάνε κόκκινο μετά από κάθε ευθεία και πριν από κάθε στροφή. Αδιάψευστος παράγοντας του παραπάνω η Κ1 που οι πιλότοι φτάνουν με 305 χιλιόμετρα και έκτη σχέση στο κιβώτιο για να πέσουν στα 85 χιλιόμετρα και δευτέρα μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου.
Πηγή : www.auto24.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου